بستری شدم هنوز درد ندارم چیکار کنم ضربان قلب اینا میگیرن

تصویر
۱۷ پاسخ

اگه میشه ورزش کن اگه نمیشه هرچند بار که تونستی سوره انشقاق رو بخون برای زایمان راحت توصیه شده استراحت بکن ذکر های خوب بگو به چیزا خوب فکر کن به بچت به اینکه از فردا دیگه با اون کوچولوی شیرین هستی به اینکه تو قوی هستی و از پسش برمیای همینطور که تا حالا جلو اومدی

انشالله که زاین خوب سریع و همراه با سلامتی هردوتاتون باشه و راحت تموم بشه

برای منم دعا بکن منم زایمان بکنم

عزیزم انشالله زایمان راحتی داشته باشی برای منم دعا کن ⚘️

خدا کمکت کنه عزیزم به سلامتی زایمان کنی

عزیزمممممم🥺♥️ ان‌شاءالله بسلامتی پیش بره برات 💕

بسلامتی باشه عزیزم

دکترت کیه؟

یکم ک بگذره یواش یواش دردت شروع میشه..خوبی یحیی نژاد اینه ک یکی میتونه همراهت باشه

من دیروزچندبارسوزن زدن فایده نداشت فقط معاینم میکنن که خیلی درددارع چیه نتیجه ای هم نمی‌رسن😭

منم میخوام به این هفته برسم خستم از بس منتظرم روزا بگذره 🥲
انشالله که زودتر زایمان کنی و زایمان راحتی داشته باشی😘😘
برا ماهم دعا من این روزا بگذره سریع 🥰

الان سوزن میزنن دردت میاد خودم بعدش ازاد شودی ورزش کن

منم یخاطرفشارم دوروزه بستریم باسوزن فشارم دردی ندارم پشیمون شدم طبیعی زایمان کنم😭

شورتت که خیس شد رنگ کیسه آب رو چک کردی؟
اگه آبش بی‌رنگه خطری نداره
اگه مایل به سبز بود باید سریع سزارین بشی

کجا بستری شدی؟
یحیی‌نژاد؟!

پس چرا بستری شدی؟!!هنوز ک وقت داری
ان شاالله که هرچی خیره پیش بیاد برات

دلیل بستری شدنت؟

ان شاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

دقیق چند هفته هستی

سوال های مرتبط