خانما شیر گاو بخورم ضرر نداره ، من داغ میخورم

۹ پاسخ

باید پاستوریزه بخوری

دکترم گف تو بارداری لبنیات محلی استفاده نکن

شیرپاستوریزه میخورم ولی ماست نه...ماست واقعا برام غیرقابل تحمله پاستوریزه براهمین فقط محلی😵‍💫

فقط خوب بجوشونش ۱۰ دقیقه ملایم ۱۰ دقیقه شعله زیاد

نه عزیزم بخور عسلم هم بریز

میگن چون استرلیزه نیست یه سری میکروب داره که از جفت رد میشه
البته این میکروب برای بزرگسال مشکلی ندارن

میگن باید پاستوریزه مصرف بشه

مشکل گوارش نمیگیری؟ یسری ها یبوست یا نفخ میگیرن اگه قبل بارداری مشکل نداشتی باهاش میتونی بخوری

نباید بخوری شیر فقط پاستوریزه مجازه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان معجزه ای خدا مامان معجزه ای خدا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رژان مامان رژان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان میرا🫄❣️❤️ مامان میرا🫄❣️❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان ❤دوقلوها❤ مامان ❤دوقلوها❤ هفته یازدهم بارداری