قرص های بارداری رو همش باهم میخورم بعد صبحانه

۸ پاسخ

معدت نابود میشه دختر

😐حداقل میا مابینشون یک ساعت فاصله باشه

ن اینجوری نخور
خودت اذیت میشی
فولیکو صب بخور
ویتامین d موقع ناهار
اگ اهن هم شروع کردی شب قبل خواب بخور ک بعدش چیزی نمیخوری بهتر جذب بدنت میش

منممم 🥲 ولی اصلا خوب نیست بعضی از قرصا مثل لووتیروکسین که دکتر برای تیروئیدم داده بهتره با معده خالی باشه و بعضی قرصا مثل b6 باید با معده پر بخوری تا تاثیرش بیشتر باشه 🤦🏻‍♀️

ویتامینا صبح ظهر اهن شب

فولیک اسید و بعد صبونه میخورم
ویتامین دی بعد ناهار
آهن هم بین شام و خابیدن ۱۰ ونیم اینا
دکتر گفت اینجور بخورم

اشتباه میکنی هر کدوم یه تایمی بخور

چه قرصهایی؟

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو ۳ ماهگی