نکات مهم
فرنی آردبرنچ
چهار ماه زود نیس؟!
ببخشید تو ۴ماهگی زود نیست
رفلاکس داره بچت؟
هفته ی 4
هفته ی سوم
اینم هست
من اینو داشتم
ببین به دردت می خوره
فرنی ساده...یه قاشق چایی خوری بااب جوشیده بزار روشعله تاقوام بیاد بعد از حرارت افتاد توظرفش شیرخشک اماده بهش اضافه کن تارقیق شه...چندروز ساده بده بعد پوره هاهویج وسیب وحریره بادوم..باپوره هافرنی درست کن بعد ترکیب کن پوره هارو..هویج وسیب زمینی...سیب زمینی رو اخرسر بده چون یکم سنگینه من بعد۲۰روز سیب زمینی رو شروع کردم.به فرنی ها شکرونبات اصلانزن خوب نیس بعدباپوره هاطعم دارمیشه فرنی ساده هم باشیرخشک طعم میگیره
یه سر قاشق چایخوری با یه استکان کمتر آب ده دقیقه بجوشون یه کوچولو نبات هم بنداز شیرین نشه بعد که آبش خشک شد تو ماست خوری کن شیر خشک یه سی سی درست کن فرنی باهاش رقیق کن بده بخوره
من شیره بادوم میدم
با شیره بادوم، بعد فرنی بعد حریره بادوم بعد پوره سیب بعد پوره هویج، الان همین مواردو به شکلای مختلف ترکیب میکنم میدم
فرنی ساده
معمولا با فرنی شروع میکنن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.