۱۵ پاسخ

نکات مهم

تصویر

فرنی آردبرنچ

چهار ماه زود نیس؟!

ببخشید تو ۴ماهگی زود نیست

رفلاکس داره بچت؟

هفته ی 4

تصویر

هفته ی سوم

تصویر

اینم هست

تصویر

من اینو داشتم
ببین به دردت می خوره

تصویر

فرنی ساده...یه قاشق چایی خوری بااب جوشیده بزار روشعله تاقوام بیاد بعد از حرارت افتاد توظرفش شیرخشک اماده بهش اضافه کن تارقیق شه...چندروز ساده بده بعد پوره هاهویج وسیب وحریره بادوم..باپوره هافرنی درست کن بعد ترکیب کن پوره هارو..هویج وسیب زمینی...سیب زمینی رو اخرسر بده چون یکم سنگینه من بعد۲۰روز سیب زمینی رو شروع کردم.به فرنی ها شکرونبات اصلانزن خوب نیس بعدباپوره هاطعم دارمیشه فرنی ساده هم باشیرخشک طعم میگیره

یه سر قاشق چایخوری با یه استکان کمتر آب ده دقیقه بجوشون یه کوچولو نبات هم بنداز شیرین نشه بعد که آبش خشک شد تو ماست خوری کن شیر خشک یه سی سی درست کن فرنی باهاش رقیق کن بده بخوره

من شیره بادوم میدم

با شیره بادوم، بعد فرنی بعد حریره بادوم بعد پوره سیب بعد پوره هویج، الان همین مواردو به شکلای مختلف ترکیب میکنم میدم

فرنی ساده

معمولا با فرنی شروع میکنن

سوال های مرتبط