۶ پاسخ

من نان بهش میدم خوبه براش
ببلاک بهش نساخت

من نان میدم وزن دهیش خوبه

من ببلاک میدم خوبه وزنش

عزیزم ب هر بچه ای یه شیرخشکی‌میسازه همه میگن نان خیلی خوب وزن میده ولی من ب بچم اپتامیل پرونوترا میدم خیلیم خوب وزن گرفته خداروشکر

نان.

باید ببینی چی به بچه ت میوفته
دختر من نان بهش افتاد

سوال های مرتبط

مامان آیکان مامان آیکان ۱۵ ماهگی
مامان هانیس✨🍓 مامان هانیس✨🍓 ۱۵ ماهگی