۵ پاسخ

من دکتر بیهوشی بهم نداد گفت عوارضش بیشتر از سودشه

من گرفتم ۳تومن شد

دکتر ک ب من گفته پمپ درد ۳میلیونه

من با سزارین و پمپ درد و … کلا گفته ۵۶.۵۷

فک کنم ۲ و خورده ای

سوال های مرتبط

مامان آقا رضا 🧒🏻 مامان آقا رضا 🧒🏻 ۱۳ ماهگی
مامان دوقلوها مامان دوقلوها ۱۰ ماهگی
مامان هایلین🧚🏻‍♀️ مامان هایلین🧚🏻‍♀️ ۷ ماهگی