دوستان سیب زمینی آب پز ب جنین وزن میده ؟

۷ پاسخ

بستنی و کباب خیلی خوبه

آبگوشت
کباب
مغزیجات مثه فندوق و پسته و بادام و گردو
بستنی البته اگه قندت بالا نیست
من اینارو خیلی خوردم

عزیزم شمادکترت بهت نگفته کپسول گل مغربی بذاری من ماماهمراهم گفته بذارخیلی چیزای دیگه هم گفته انجام بده

عزیزم بادوم درختی بخور، بستنی و عدسی

اره با سفیده تخم مرغ بخور

آره عزیزم خیلی خوبه شما که دیگه آخرشی

ارع با تخم مرغ آبپز

سوال های مرتبط

مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان برسام مامان برسام ۱ ماهگی