بستنی و کباب خیلی خوبه
آبگوشت
کباب
مغزیجات مثه فندوق و پسته و بادام و گردو
بستنی البته اگه قندت بالا نیست
من اینارو خیلی خوردم
عزیزم شمادکترت بهت نگفته کپسول گل مغربی بذاری من ماماهمراهم گفته بذارخیلی چیزای دیگه هم گفته انجام بده
عزیزم بادوم درختی بخور، بستنی و عدسی
اره با سفیده تخم مرغ بخور
آره عزیزم خیلی خوبه شما که دیگه آخرشی
ارع با تخم مرغ آبپز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.