اره طبیعیه
قدیمی ها میگن بدن دنبال بچه میگرده.
منم اینجوری میشم گاه
من هر وقت اینجوری میشدم مادربزرگم میگفت رحمت داره دنبال بچه میگرده😂
طبیعی عزیزم
بلاخره باید تمام عضای بدن برگردن جای خودشون
منم دخترم و زایمان کردم یه چیز خنک خوردم تو شکمم یه چیزی مثل مار حرکت میکرد انگار بند نافم بوده😂
بعضی وقتا طبیعی ولی بعضی وقتا هم شاید دکتر اشتباهی کرده چیزی مونده باز به دکترت بگو اینجا هممون بخاطر تجربه هامون دکتریم وگرنه سوادش دو نداریم😅😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.