۵ پاسخ

اره طبیعیه
قدیمی ها میگن بدن دنبال بچه میگرده.
منم اینجوری میشم گاه

من هر وقت اینجوری میشدم مادربزرگم می‌گفت رحمت داره دنبال بچه میگرده😂

طبیعی عزیزم
بلاخره باید تمام عضای بدن برگردن جای خودشون

منم دخترم و زایمان کردم یه چیز خنک خوردم تو شکمم یه چیزی مثل مار حرکت می‌کرد انگار بند نافم بوده😂

بعضی وقتا طبیعی ولی بعضی وقتا هم شاید دکتر اشتباهی کرده چیزی مونده باز به دکترت بگو اینجا هممون بخاطر تجربه هامون دکتریم وگرنه سوادش دو نداریم😅😅

سوال های مرتبط