منم گندم میگیرم خودم بلغور میکنم کاری نداره که
من یه کم پیاز ریز شده و گوشت بلدرچین و جودوسرپرک یا بلغور گندم رو میریزم تو شیشه نصفش هم آب جوش میریزم…میزارم داخل قابلمه که آب داره چهار پنج ساعتی میپزه…
گندم پوست کنده بهتره اگ مثل بلغور ریز باشه
اول گوشتت رو بزار بپزه بعد که پخت گندم رو بشور بریز داخل گوشت بزار خوب بپزه فقط حواست باشه زیاد هرچیزی چون سفت میشه بعدش گوشتت رو دربیار استخونارو جدا کن گوشتت هم ریش ریش خیلی نازک کن بریز توش بعد کره هم بهش اضافه کن و دارچین هم یکمی
تایپک گذاشتم براش بخون گلم
من با گندم درست میکنم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.