۷ پاسخ

سلام عزیزم ، شما دکترت کیه ؟ منم اندیمشکم برای همین میپرسم

حواست باشه ب خودت ک ب موقع زایمان کنی چون اگه زبونم لال نارس دنیا بیاد باید بری بمونی بیمارستات با بچه کوچیک خیلیییییی سخته من پسرم رو یه هفته نگه داشتن مرگ بود برام شیفتی می رفتم می موندم

من که دچار ضعف و ناتوانی جسمی شدم کاهش وزن دارم
ویار شدید داشتم بعدش که ویار اوکی شد سنگ صفرا پیدا کرد منو همش غذای تکراری ابپزی هیچی به هیچی هر هفته کم میکنم تازه

منم سرکلاژم قند بارداری گرفتم دیروز دکترم میگفت نگران یه چیز دیگه بودیم از یه جای دیگه زد بیرون🤦🏽‍♀️ 🤣

نه زیاد نیست منم تو یک ماه دو کیلو اضافه کردم

گلم فشارتو باید کنترل کنی والا خیلی زود دنیا میاد ...استرس نگیر تلاش کن ..نمک ذو کلا حذف کن کلا یعنی حتی یک ذره هم تو غذات مپقع پخت نریز ..بدون نمک بخور عوضش با لیمو یا آبغوذه فراوان بخور...

با سرویکس۴۰ سرکلاژ شدم یبار سقط داشتم.

الان روزی ۲ ففول. ۲ویتامین دی۳‌. قرص فشار. هفته ۲بار امگا و کلسیمم میخورم

سوال های مرتبط