۴ پاسخ

وای من ۲۷ هفته ۴ روزم، ۳ روز پیش سونو دادم باز طول سرویکسم‌ چند سانت کمتر شده بود، خیلی نگرانم و ناراحتم

عزیزم منم سرکلاژیم پس دیگه مهم نیست سرویکس بیاد پایین؟چون منم ۲۶ هفته و ۱ روز سونو دارم ۳۴ بود سرویکسم دیگه از دوهفته دیگه مهم نیست؟
استراحت چی گفت؟

من ٢٧هفته و ٤روز ١٠٣٦ بود
وزن ني ني كوچولوت خيلي خوبه ماشالله😍

وزن بچهاتون تو۲۸هفته چقدر بود،؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو👼🏻 مامان جوجو👼🏻 هفته سی‌وچهارم بارداری