۳ پاسخ

اينارو دكتر بهم گفت نخور تا ٤ ماهگى ( كلم و كاهو و بادمجان و گوجه خام و سير وپياز خام
سوسيس و كالباس و نوشابه و قهوه و كاكائو و نارنگى و كيوى و آناناس)

سردیجات وحبوبات نخور تا چهل معده اش ضعیفه

شربت و قطره براش بگیر ببرش دکتر
پسرمنم همینه

سوال های مرتبط

مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی