خیلی میوه بخور..مخصوصا انجیر تو آب بخیسون و با آبش بخور!
تو روز حتما حتما هشت تا لیوان پر آب بخور!
روزی یکی دوقاشق روغن زیتون بخور
فککن یهو شل بشه رگباری توهیکل اون انترم وماماها 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂همش میگن زور بزن خانوم داد میزنن
بعدم بگید خوبتون شد همینو میخاستید 😂😂😂
زایمان یبوست نمیگیری اسهال میشی😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.