۴ پاسخ

خیلی میوه بخور..مخصوصا انجیر تو آب بخیسون و با آبش بخور!
تو روز حتما حتما هشت تا لیوان پر آب بخور!

روزی یکی دوقاشق روغن زیتون بخور

فککن یهو شل بشه رگباری توهیکل اون انترم وماماها 🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂همش میگن زور بزن خانوم داد میزنن
بعدم بگید خوبتون شد همینو میخاستید 😂😂😂

زایمان یبوست نمیگیری اسهال میشی😂

سوال های مرتبط

مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی