مامانا پسر من بالا میاد پنیری واسه چیه !؟

۵ پاسخ

مال منم همینجوریه

از کجا متوجه میشید بچه شیر زیاد خورده ؟لطفا جواب بدید دکترش گفت بالای یک ماه دیگه بهش شیر زیاد نده شیر خودم میدم‌

پنیری بخاطر اینه که اضافه شیر خورده
از دکتر متخصص پرسیدم

منم خیلی پنیری بالا میاره طبیعیه برا رفلاکس معده شونه

تا وقتی پنیری باشه اشکالی نداره طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان آیهان🧸🦋 مامان آیهان🧸🦋 ۱۴ ماهگی
مامان ماهی😘 مامان ماهی😘 ۱۳ ماهگی
مامان فندوقی مامان فندوقی ۲ ماهگی
مامان اراز👼🧿✨️ مامان اراز👼🧿✨️ ۲ ماهگی
مامان آرین کوچولو 🩵 مامان آرین کوچولو 🩵 ۱۰ ماهگی