سلام بنظرتون 28هفته یا29برم سونو رشد??

۹ پاسخ

من ۲۹هفتم فردا میرم

من دیروز رفتم ۲۹ هفته و سه روز

من ۲۷ هفته و ۱ روز رفتم

من ۳۲میرم

من ۲۹ هفته و ۲ روز وقت گرفتم

30هفته برو

۳۰ هفته بهتره

من هنوز نرفتم

فرقی نداره

سوال های مرتبط