۳ پاسخ

از اول معلوم کن کادم زایمان میخایی بکنی من که مشخص نبود. شش ساعت درد داشتم آخر سزارین شدم

سعی کن استرس نداشته باشی 🥹😍البته بیشتر شوق و اشتیاق دیداره تا استرس ،من سزارین بودم ۸ساعت بعد عمل تا میتونی راه برو خیلی کمک میکنه حالت بهتر شه بار اول دوم خیلی سخته بعدش درد کمتر میشه

من طبیعی بودم
از ۳۸هفته شیاف گل مغربی استفاده کردم
برای باز شدن دهانه رحم فقط و فقط دوش آب گرم روزانه دو سه باز کمرتون رو داخل آب گرم بزارید

سوال های مرتبط