۴ پاسخ

من که از وسط راه رفتم سزارین هم همین بودم😁 همین که بی حسی ام رفت دردای زایمان به صورت خفیف میومدن سراغم و من سکته میکردم که نکنه شدید بشن🥲

منم اینجوری بودم
پرسيدم گفتن بخاطر هورمون شیردهی هست

طبیعیه فکر کنم

زایمانت چطور بود طبیعی شدی یا سزارین

سوال های مرتبط