من که از وسط راه رفتم سزارین هم همین بودم😁 همین که بی حسی ام رفت دردای زایمان به صورت خفیف میومدن سراغم و من سکته میکردم که نکنه شدید بشن🥲
منم اینجوری بودم
پرسيدم گفتن بخاطر هورمون شیردهی هست
طبیعیه فکر کنم
زایمانت چطور بود طبیعی شدی یا سزارین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.