۱۴ پاسخ

اسمش رو نزار حسودی توهم دلت بچه میخواد خب‌. خودتو سرزنش نکن و با خودت مدارا کن. انشالله همه حس های قشنگ قسمتت میشه. واسه بچهاش طلب ارامش بکن

ان شاالله تو‌خونه شما هم صدای گریه و شادی و بازی بچه بپیچه….
و انقدرر سرگرم بچه داری و چالش های شیرین ش بشی که این روزا فراموش کنی😘😉

انشاالله امسال دامنت سبز میشه

دوتا💙🩷تواین جنگ وای کجامیری😘😍

انشالله خداجفتشونصیبت کنه وازتنهایی دربیای وپابه فرار بزاری البته دوقلو😜👩‍👧‍👦

حسادت نیس ی چیز طبیعیه ک دلت بچه میخاد .ایشالا ک ی بچه ی صحیح و سالم خدا بهت بده عزیزم

منم هروقت خبر بارداری کسیو می‌شنوم ناراحت میشم

حسودی نیس عزیزم ههمون مثل توعیم که منتظر بچه ایم

حسودی نیستی حسرت هستش اکثرمون همین حس تو رو داریم ولی خیلیامون نمیگیم
همه مون درکت میکنیم🥲❤️‍🩹

نه عزیزم اصلا اینطوری نیست خیلیم خوش دل هستی مثبت فکر کن
انشالله خدا به حق این ماه عزیز دامنتو سبز کنه ❤️

نه عزیزم ایشالا خدا بهت دوتا بچه سالم بده و شیطون😍😍

خدا صدای دلتو بشنوه عزیزم چرا اقدام نمیکنی؟

نه عزیزم بگو انشالله ازین صداها تو خونه مام بپیچه سال دیگ این موقع نزاره تا خوده صبح بخوابم😍

نه عزیزم مهر مادری که تو وجود همه خانوما هست انشالا بعد از ماه رمضون بارداربشی خبر بارداریتو بشنویم عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نی نی آینده🐣 مامان نی نی آینده🐣 قصد بارداری
خانمای عزیز میخوام یه لحظه درددل کنم باهاتون حالم خیلی بده به هیشکی نمیتونم بگم حرفامو 💔من دوسال و نیمه عروسی کردم از همون اول دلمون بچه میخواست تا اینکه بعد هشت ماه اینا فهمیدم باردارم دقیقا همسایمون هم با من باردار شد اما مال من نموند و خدا برام نخواست بتام افت کرد گفتن یا خارج رحمه یا شیمیایی...یه سال و نیم از اون روز میگذره و من مامان نشدم هرروز که میشینم بالکن خونم صدای فرشته ی همسایمو میشنوم و قربون صدقش میرم بعدش حالم بد میشه که بچه من اگه میموند هم سن این بود تو خونه منم صدای بچه بود هرروز کارم شده گریه چون صدای بچه ی اونا همش خونه ما هست نه میتونم کار کنم نه هیچی از دنیا خسته شدم تو زندگیم جز بچه هیچ مشکلی ندارم خداروشکر ولی همین قضیه داره تاثیرشو میذاره تو زندگیم دلم گرفته امروز فقط گریه کردم هربار مادرش میچلونه بچه رو صدای ماچشون میاد پنیک میشم دست خودم نیست برای حالم دعا کنید برای دل شکستم دعا کنید به حق همین محرم منم دامنم سبز بشه💔