اسمش رو نزار حسودی توهم دلت بچه میخواد خب. خودتو سرزنش نکن و با خودت مدارا کن. انشالله همه حس های قشنگ قسمتت میشه. واسه بچهاش طلب ارامش بکن
ان شاالله توخونه شما هم صدای گریه و شادی و بازی بچه بپیچه….
و انقدرر سرگرم بچه داری و چالش های شیرین ش بشی که این روزا فراموش کنی😘😉
انشاالله امسال دامنت سبز میشه
دوتا💙🩷تواین جنگ وای کجامیری😘😍
انشالله خداجفتشونصیبت کنه وازتنهایی دربیای وپابه فرار بزاری البته دوقلو😜👩👧👦
حسادت نیس ی چیز طبیعیه ک دلت بچه میخاد .ایشالا ک ی بچه ی صحیح و سالم خدا بهت بده عزیزم
منم هروقت خبر بارداری کسیو میشنوم ناراحت میشم
حسودی نیس عزیزم ههمون مثل توعیم که منتظر بچه ایم
حسودی نیستی حسرت هستش اکثرمون همین حس تو رو داریم ولی خیلیامون نمیگیم
همه مون درکت میکنیم🥲❤️🩹
نه عزیزم اصلا اینطوری نیست خیلیم خوش دل هستی مثبت فکر کن
انشالله خدا به حق این ماه عزیز دامنتو سبز کنه ❤️
نه عزیزم ایشالا خدا بهت دوتا بچه سالم بده و شیطون😍😍
خدا صدای دلتو بشنوه عزیزم چرا اقدام نمیکنی؟
نه عزیزم بگو انشالله ازین صداها تو خونه مام بپیچه سال دیگ این موقع نزاره تا خوده صبح بخوابم😍
نه عزیزم مهر مادری که تو وجود همه خانوما هست انشالا بعد از ماه رمضون بارداربشی خبر بارداریتو بشنویم عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.