خوردن زولبیا ضرر داره،

۹ پاسخ

ضرر نداره
ولی قندش زیاده
اگه قندت بالا نیی مشکلی نداره بخور
جای منم بامیه بخور قند دارم نمیتونم بخورم😪

ضرر نداره بخور نمیتونی منع کنی خودتو اما ب اندازه. منکه بدم اومده نمیتونم بخورم

قند میگیری

ضرر نمیدونم ولی لذت داره🤭

عزیزم فقط بخاطر زعفرونش یکم مراعات کن وگرنه منم میخورم

زیاد همچی ضرر داره کم بخور

من که خوراکمه همی الان رفتم‌خریدم

نه عزیزم فقط کم بخور
قند داره

نه بخور

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی
مامان فندق🩵 مامان فندق🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🫀دلوین🫀 مامان 🫀دلوین🫀 ۱ ماهگی
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوتاجوجه🐤🐥 مامان دوتاجوجه🐤🐥 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 👶هینا👶 مامان 👶هینا👶 ۹ ماهگی
مامان بچم مامان بچم ۹ ماهگی
مامان یسنا و حسنا مامان یسنا و حسنا ۲ ماهگی
مامان معجزه ی من🩷 مامان معجزه ی من🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه‌ی خدا مامان هدیه‌ی خدا ۴ ماهگی