۴ پاسخ

برو خداروشکر کن
من ۲۲ روزه دارم زجر میکشم تا شیرمو بخوره
واقعا بخاطرش شکر گزاری کن

باید به خودت برسی،من موقع شیر دادن چون ضعف میکنم همیشه کنارم اجیل و میوه خشک میزارم میخورم

البت بگم شیر خودمو در حد پنج دیقه مسگیره ول میکنه گریه

دقیقا دختر منم همینه شیر خشک کمکی نمی‌خواد

سوال های مرتبط