۱۴ پاسخ

بستنی دلستر کباب سیب زمینی تخم مرغ موز اجیل

بستنی و دلستر و نوشابه نخور منم از خانومای داخل گهواره دیدم نوشتن اینارو بخورین وزن گیریه خوبیه😑منی ک دیابت نداشتم الان دیابت دارم به جای اینا آجیل و تخم مرغ و لیدی میل و حلیم و فرنی اینا بخور

لیدی میل از داروخانه بگیر روزی یبار بخور و مایعات زیاد

به منم سونو گفت کمه دکترم گفت وزنش نرماله ولی اگ دلت میخواد پودر لیدی میل بخور

آب دورجنین از ۱۸ اومده به۱۴ بنظرتون خیلی کم شده؟چرااینطورمیشه چراکم میشه

عزیزم الکی استرس نگیر یه صد گرمم بیشتر میشد میخاستن بگن زیاده و برو فلان ازمایشو اینا کلا دکترا چ سونو چ متخصص زنان جدیدا یاد گرفتن استرس و نگرانی بدن نمیگم ول کن به تغذیت برس ولی خب زیاد خودتو درگیر کنی استرس بگیری برای خودت و نی نی بدتره

وزنش کم نیست
تو حداقل این هفته قرار دارع چون من از فوق تخصص پرسیدم ۳۲ هفته بیام وزن چقد باید باشه گفت ۱۶۰۰ تا ۱۸۰۰ زیر این باشه کمه بالاش باشه بررسی میشه

خب اگه وزن اتون کم باشه دکتر بهتون مولتی ویتامین میده برین پیش متخصص زنان من خودم وزن ام پایین بود رفتم پیش دکتر بهم مولتی ویتامین داد تو ۳۲ هفته سونو وزن دادم ۱۹۰۰ بود وزن جنین

روزی دوتا تخم مرغ ابپز .
یدونه سیب زمینی ابپز یا دوست داشتی سرخ کرده .
روزی یه پیاله مغزیجات .
روزی یدونع بستنی .
پودر لیدی میل
روری دوتا لیوان شیر پرچرب .
برای اب دورش هم روزی سه تا بطری یک ونیمی اب بخور

حلیم و فرنی و خوراک لوبیا و عدسی بستنی

سلام باید با دکترت صحبت کنی راهنماییت میکنه

الکی میگن بابابچه من دیروز۱۷۰۰بودگفتن زیاده بایدآزمایش قندبدی چرابچت بزرگه الکی بلدن استرس بدن

پودر لیدی میل

فرنی خوبه شیربرنج بخور خوبه بستنی..

سوال های مرتبط

مامان شاهان و جانان مامان شاهان و جانان هفته سی‌وسوم بارداری