۵ پاسخ

مامان لنا من دخترم كلا شيرخشكيه ولي اين نان آلترا واقعا بدمزس و تلخه دخترم دوسش نداره فك كن بزور شيشه رو ميگيره ب نظرم شيرشو عوض كن منكه امروز شيرشو عوض ميكنم

خداروشکر 😍

مواقعی که خیلی بی‌تابی می‌کنه فکر کنم باید اول از سینه خودت شیر بدی بهش و بعد شیشه

خوب خداروشکر🥺

چ خوب
من دخترم باهیچ روشی شیشه و پستونک نگرفت

سوال های مرتبط