مامان لنا من دخترم كلا شيرخشكيه ولي اين نان آلترا واقعا بدمزس و تلخه دخترم دوسش نداره فك كن بزور شيشه رو ميگيره ب نظرم شيرشو عوض كن منكه امروز شيرشو عوض ميكنم
خداروشکر 😍
مواقعی که خیلی بیتابی میکنه فکر کنم باید اول از سینه خودت شیر بدی بهش و بعد شیشه
خوب خداروشکر🥺
چ خوب
من دخترم باهیچ روشی شیشه و پستونک نگرفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.