عزیزم کمر درد و دل درد پریودی زمانی طبیعیه ک خیلی طولانی نشه تایم دردا
من خودم داشتم ولی چندثانیه درد میگرفت بعد خوب میشد
دکترم گفت اینطوری خطرناک نیس و ب مدت سه شب پشت هم بهم گفت شیاف بزارم زمانی ک درد دارم
سعی کن وقتی درد داری بیشتر استراحت کنی
با استراحت سریع خوب میشه
عزیزم ماه دردیه سعی کن شب ها ب ماه نگاه نکنی
من اولین بارداریمه و اونقدر تجربه ندارم ولی خب دکترم میگفت همیشه همه ی دردا طبیعی نیستن اینکه کمر درد داری طبیعیه ولی اگه شکمتم مثل پریودی درد گرفت و یهو گرفت ول کرد محض اطمینان برو فردا دکتر
عزیزم طبیعیه اکه لکه بینی چیزی نداری نگران نباش
طول سرویکست چقدر بوده و فقط درد کمر تنها داری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.