۱۱ پاسخ

همه بچه ها اولش همینن منم پاره شدم

ننو سنتی بخر بزارش داخل اون تا کولیکش بهتر بشه

گلم تازه اولشه 😫🤦‍♀️😂😭

طبیعی بودین یا سزارین

تحمل کن. درست میشه
دو سه ماه سخته فقط

و منیکه تو مجردی و الانم ساعت ۵ میخوابم😂بچم خوابه خودم نه🤣

اوایل همینه.. بهتر میشع صبوری کن فقط عزیزم

عزیزم حتما کولیک داره

منم عزیزم ولی یدونه روسری بذار روی چشماش و نور محیط رو تاریک کن

عزیزم سعی کن ساعت ۸٫۹ به بعد نزاری بخوابه که ساعت ۱۲٫۱ بخوابونیش

کم کم بهترمیشه صبورباش

سوال های مرتبط