همه بچه ها اولش همینن منم پاره شدم
ننو سنتی بخر بزارش داخل اون تا کولیکش بهتر بشه
گلم تازه اولشه 😫🤦♀️😂😭
طبیعی بودین یا سزارین
تحمل کن. درست میشه
دو سه ماه سخته فقط
و منیکه تو مجردی و الانم ساعت ۵ میخوابم😂بچم خوابه خودم نه🤣
اوایل همینه.. بهتر میشع صبوری کن فقط عزیزم
عزیزم حتما کولیک داره
منم عزیزم ولی یدونه روسری بذار روی چشماش و نور محیط رو تاریک کن
عزیزم سعی کن ساعت ۸٫۹ به بعد نزاری بخوابه که ساعت ۱۲٫۱ بخوابونیش
کم کم بهترمیشه صبورباش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.