۱۷ پاسخ

نه اصلا بیرون نمی‌مونه تا دیر وقت آخرش دیگه ساعت7ونیم یا کاری داشته باشه تا 8بیرونه

خودتو درگیرش نکن ادم میشن بالاخره

شوهر من تازگیا رفیق پیدا کرده همینجوره😏

نه والا ی دیقه م بیرون نمیره

آره شوهر من تا دیر وقت در مغازشه

نه بدون دلیل ک اصلا منظورم رفیق بازی و اینا به هیچ عنوان هرچی هس واس مجردیه ولی الان تعهد دارن همونطوری که ما خانوما به همسرمون باید تعهد داشته باشیم آدم متاهل مگه مسئله کاری باشه ک تنها اونوقت شب بیرون باشه

نه🙄
سرکار می‌ره اونم بخاطر شرایط فعلی تا ۹ میرن
عیدم ۷ روز مرخصی دارن
تابستونا تا ۱۱ سرکاره
غیر این بیرون نمیره میاد خونه

ماه رمضون چون روزه بود روزا مغازه نمیرفت ولی عوضش شبا تا۱۲مغازه بود ولی بقیه روزا نه مگه کارش طول بکشه خیلی کم پیش میاد

نه سرشب نمیره چه برسه اخرش

شوهرت رفیق بازه اره؟

آره عزیزم خودتو درگیرش نکن ماله منم همینه

اصلا بدون من بیرون نمیره از وقتی ازدواج کردیم رابطه با دوستاش هم قطع کرده تا حالا به هیچ عنوان تنهایی منو خونه نزاشت فقط به وقت سرکار رفتنش

شوهر من از خونه تا بیرونش نکنم بیرون نمیره

ن اخه ب چه دلیل

اکثر مردم تو خیابونا و میدونا هستن من فقط با بچه نمیتونم برم خونم

برامن باکلی جنگ میارم خونه😂

به چه بهونه ای؟؟

سوال های مرتبط