۱۲ پاسخ

عزیزم شیر خشکم بده جرا خودتو ناراحت میکنی نترس شیرخسکم همه ویتامینارو داره تو هم به بچت تا حالا شیر مادر دادی دوتاشم بده چیزهای چرب بخور اب زیاد بخور

کمترم میشه
شیرخشک بده تنهاراهش همینه

سوپ خیلیییی کمک میکنه

اب هویج عالیههههه بعد با شیردوش هم شیرتو بگیر اونشکلی زیاد میشه. قرص رازیانه برای افزایش شیر، قطره‌ پودر. من هر سه رو استف میکردم عالی بودن

عزیزم خو آخه خوده ناراحتی باعث میشه شیرت کم شه..
یذره آب قندی آب نباتی چیزی بریز توی دهنش تا قندش نیفته بشین یه شکم سیر غذا بخور یکی دو ساعت هم خوب بخواب آرامش داشته باشی تا بدنت ریکاوری بشه.. تا سینت شیر کنه.
چیزایی که دوستان گفتن همشون خوبه حتی حما م آبگرم.. ولی بهرحال سعی کن آروم باشی تا سینت شیر کنه
اگر قرص آنتی بیوتیک از هر نوعی که میخوری دیگه نخور

قرص لاکتاول

عزیزم شیر از حرص و استرس هم ممکنه کم بشه پس مراقب باش برای زیاد شدن سریع شیرت هم صبحانه حلواکنجدی ناهار ماهی کباب یا گریل شده شام هم کله پاچه بخوری خودت میبینی چقدر شیرت زیاد میشه
مایعات هم آب هویج طبیعی سه چهار لیوان در روز بخوری میتونی سه قلو هم شیر بدی

انتی بیوتیک نمیخوری خودت؟

خب عزیزم تغذیت خوب کن
شیر کمکی در کنار شیر خودت بهش بده

بیشتر شیر از اب تا میتونی مایعات و اب زیاد بخور
شاید از گرسنگی نیست

خب شیرخشک بگیر گناه داره

به تغذیه ات میرسی؟ آب هم باید زیاد بخوره

سوال های مرتبط