خانوما۳۸هفته و۰روز برای سزارین زوده؟

۶ پاسخ

دکتر منم ۳۸هفته کامل وقت داده ولی من میترسم میگم نکنه زوده اخه امپول ریه هم نزدم من

ن من دخترمو 38هفته و ی روز ب دنیا اومد

زود نیست ولی بچه بیشتر بمونه بیشتر میرسه و بهتر رشد میکنه

نه عزیزم واسه من همین هفته نامه سزارین داده

نه خوبه

نه چرا زود باشه

سوال های مرتبط

مامان فاطمه ومحمد مامان فاطمه ومحمد ۲ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین و سوینا🩷 مامان سلین و سوینا🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی