سلام من تخمدان چپم تیر میکشه کسی علتشو میدونه سکته دارم میکنم

۹ پاسخ

سونو بری باید

من پهلوی چپم به پشت میزنن دردش

سلام عزیزم حتما برو چکاپ. بدنت همیشه خیلی مهمه باید به حرفش گوش بدی

اوایل بارداری تخمدانی که تخمک ازادشده ازش یه مدت دردمیکنه خوب میشه کم‌کم

منم داشتم و بعضی وقتا دارم طبیعیه

طبیعیه اگر کم باشه

چرا سکته گلم نی نی داره جا باز می‌کنه برا خودش 😍😁

منم تیر میکشه فک کنم عادی باشه اگه چیز سنگین بلند نکردی یا ضربه نخورده

دقیقا منم اون شرایطم بخاطر چی هست

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته هشتم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته هفتم بارداری