۱۹ پاسخ

منم همینم دقیقا تا امروز خونه مادر شوهرم بودم دیدم طااقت نمیارم اومدم خونه. چون دوست دارم همش تو بغل شوهرم باشم

عزیزم ناراحت نباش کسی جداتون نمیکنه مطمعن باش شوهرت هاشق تو و بچتونه تا چهل روز از اومدن بچه بگذره سر حال سرحال میشی عزیز دلم اصلا غصه نخور چنان زندگیت شیرین قشنگ میشه ک فکرشم نمیکنی ... چن وقت دیگ ک سرحال بشی هم میتونی ب شوهرت برسی هم بچت الا تازه زایمان کردی خون زیاد ازت رفته ب این خاطر ادم خودشو ناتوان میبینه فکرا بد بد میاد ب سرت ب شوهرت بگو بیشتر بیاد پیشت اصلا هم غصه نخور

دقیقا منم نمی‌دونم چکار کنم کسی جرئت نداره حرفی بهم بزنه سریع گریه ام میگیره

به زور امشب منو برداشتن آوردن خونه مامانم روستا دارم دق میکنم از دوریش همش دنبال یه جا میگردم تنهایی بشینم گریه کنم

وایییی دقیقااااااا منم

من که همینجوریشم دلم میخواد مثل چسب بهش بچسبم ولی خونه مامانم هستم اینم گناه داره هرشب نمیاد یه شب درمیون میاد هرروز البته دیدنم میاد ولی خوابیدن یه شب درمیون هست واقعا دلم میخواست خونه خودمون بودیم یکسره بغلم میکرد نازمو میکشید

من همین الآنم این حسو دارم خدا بخیر کنه بعد زایمان😭

منم انگار احساساتم قوی تر شده همش نیاز به محبت و حمایتش دارم

والا من تو بارداری گرفتم خیلی حس بدیه

فقط من برعکسم ک انقدر بعد زایمان باهام بد رفتار کرده میخوام حتی نبینمش

دقیقااااا منننننن
از وقتی هم اومدم خونه مامانم همین حسو به مامانمم دارم
😞

منم روز دوم زایمان ک قرار بود برم خونه مامانم ایقد الکی گریه کردم

وای من از الان اینجوریم😭کلی گریه میکنم واسه اینکه دونفره هامون داره تموم میشه
شوهرمم از گریه من گریش میگیره
وقتی خونس همش میخام بغلش باشم 😭
همش میگم حداکنه اونقدی ک میگن بچه شیرین باشه که ارزش کم شدن دونفره هامونو داشته باشه 😭🥲

مامان من ک فردا میره دلم داره میترکه

منم اینجوریم البته از هم دور شدیم ولی همچین حسی دارم

منم دارم و حتی س میکنم بچه ام رو مادر شوهرم ازم میخواد بگیره

چرا عزیزم از این فکرا نکن مویز بخور خیلی برای افسردگی بعد زایمان خوبه

واقعا منم دور شدن ازش واسم عذاب شده حتی دوس ندارم بره سرکار

وای دقیقا همین حسسسسس دارممممممممممممممممممم

سوال های مرتبط