۷ پاسخ

خوردن خیار هيچ ضرری نداره اما لطفا همونجوری ک هستی برو آزمایش بده ک حقیقت رو بدونی و بدونی ک جنینت تو چ وضعیتیه.
مگه قراره خودمون رو گول بزنيم؟

روال عادی باش ک قندتو واقعا بدونی چنده

مگه خیار قند رو میاره پایین؟

بنظرم نخوری بهتره حداقل مطمئن شی قندت خوبع یا بالاس

نه کلپوره بخور سریع میاره دایین

من انقد خیار میخورم خواهر!
قندم تغییری نمیکنه.

مگه میاره پایین

سوال های مرتبط

مامان دختر پسری😊 مامان دختر پسری😊 ۵ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی