۲ پاسخ

برا دخترم که سرما خورده بود دکترش هر ۱۲ ساعت نیم سی سی سیتریزین گفته بود بدم برا کیپ شدن بینیش هم قطره بینی داده بود

براش اسپری بینی بزن
شربت نئوتادین بهش میتونی بدی

سوال های مرتبط

مامان مامان آراد🧿 مامان مامان آراد🧿 ۱۶ ماهگی