سلام بعدازسونوآنومالی دیگه چندهفته سونوداریم؟؟

۴ پاسخ

برا من ی سونو کنترلی نوشت برای ۲۴ تا ۲۸ هفته
همزمان با ازمایش گلوکز

ولی خیلی از دکترا نمینویسن اینو

من دکترم بیس چار هفته گفت باید برم

۲۸هفته سونو وزن

انشالله ۳۲ سنوی وزن

سوال های مرتبط

مامان معجزه ی زندگی🤍 مامان معجزه ی زندگی🤍 ۳ ماهگی
مامان یکتا مامان یکتا ۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان 💙 دوقلوها💙 مامان 💙 دوقلوها💙 ۱۰ ماهگی