۳ پاسخ

سلام عزیزم .....بعد چن روز افتاد؟؟

من تا دو هفته پماد زدم
بعد اونم همیشه پوستش میکشم عقب که اگه چیزی باشع پاک کنم چسبندگی نگیره

به ما گفتن یه ماه بعد از افتادن حلقه با وازلین چرب کنیم

سوال های مرتبط