خانوما برای استرس شما چیکار میکنید ؟؟

۱۶ پاسخ

موزیک آرام گوش بدهید

کارای خونمو میکنم بااهنگ یافیلم میبینم

عزیزم با خودت حرف بزن بگو چیزی هست ک برا همس الان استرس بگیری ک درست نمیشه همچی دست خداست با استرس ما فقط ب خودمون و اون بچه داریم اسیب میرسونیم

پسرم از مدرسه اومد جلوش کلی گریه کردم خیلی استرس دارم هفته دیگه زایمانم سزارین ، تا بیمارستان هم دو ساعت فاصله دارم

هیچکاری از دستم بر نمیاد😭

اخبار اصلا دنبال نکن .خودتو با کارای روزمره مشغول کن

میرم حموم

اخبار گفته اگه میتونید از تهران برید شهرا یا روستاها😐😐

😔😔😔😔😔هیچی

من آیه الکرسی و صلوات . دیگه شوهرمم اومد خونه خیالم راحت شد حالم بهتره

من سعی میکنم فیلم ببینم تا ذهنم منحرف شه

خودت خودت رو آروم کن نفس عمیق بکش

دیگ خواهرباید بزنیم بیخیالی چکارکنیم چاره نداریم

اخبار دنبال نمیکنم

استرس جنگ

من ب دکترم گفتم ی شربت پرومتازین داده گف جزاین هیچی دیگ نمیتونم بدمت😑

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۲ ماهگی