مامانا اب دور جنینم خیلی زیاد از حد نرماله ۲۸ هست

۵ پاسخ

ازمن ۳۲ هفته ۳۰ بود بعدش ۳۵ هفته رفتم ۱۸ شدش

اره زیاده خیلی مراقب باش ، یکی از دوستان همینجور زیاد بود دکتر بهش گفته بود مراقب باش احتمال پارگی کیسه آب داری ولی خب اگر دکترتون چیزی نگفته نگران نباشید

قند داری

مشکلی پیش نمیاره

علایمی هم داری
مثل تنگی تفس
شکم خیلی بزرگ و احساس فشار ؟؟

سوال های مرتبط

مامان هدیه ام البنین مامان هدیه ام البنین ۸ ماهگی