منم همش درد میگیرم ..
من اردیبهشت سقط کردم الان هم دکتر گفت استراحت مطلق باشم
من ک اصلا استرس ندارم. ناراحتی من از این ک شاید تو این شرایط جواب آمینو سنتزم نیاد🥺
الان فقط باید شکر گزار باشم که باردارنیستم 😔
استرس نگیر خودتو از هوالی همه چی بیار بیرون برای خودت و جنبن بده
منم هفته شیش ام خیلی استرس دارم ای وی اف کردم همش میگم کاش میزاشتم بعدا
هیچی در حد سکته
استرس اصلا خوب نیست گلاب بزن به صورتت
منم از ترسمسرخود دوتا شیاف زدم
منم بشدت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.