بچه ها من استرس دارم شماچطورید

۱۰ پاسخ

منم همش درد میگیرم ..

من اردیبهشت سقط کردم الان هم دکتر گفت استراحت مطلق باشم

من ک اصلا استرس ندارم. ناراحتی من از این ک شاید تو این شرایط جواب آمینو سنتزم نیاد🥺

الان فقط باید شکر گزار باشم که باردارنیستم 😔

استرس نگیر خودتو از هوالی همه چی بیار بیرون برای خودت و جنبن بده

منم هفته شیش ام خیلی استرس دارم ای وی اف کردم همش میگم کاش میزاشتم بعدا

هیچی در حد سکته

استرس اصلا خوب نیست گلاب بزن به صورتت

منم از ترسم‌سرخود دوتا شیاف زدم‌

منم بشدت

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته بیست‌وهفتم بارداری