رهبر عالیقدر میهنت رو شهید کردند ......فکر کن .... ماکه سهلیم ....به قول امام خامنه ای خرمشهر ها در پیش داریم ....ایت الله سیستانی حکم جهاد بدنهمه مردن میرن لب مرزها برای دفاع از حرومی ها که مارو ندزدن سرنبرن رگبار نبندن ..... فقططط خداااا به هممون رحم کنه.......
انشاالله خیر پیش بیاد واسه هممون...دعا کنیم...
توکل به خدا کن ان شاءالله امام زمانمون و برسونه😭
هیچی
هرج و مرج
دو دستگی
تا وضعیت ثابت بشه همینه و بهترین جا خونس
وسایل ضروری هم دم دستت باشه
نترس داعش اینا نمیاد ملت ما بی غیرت نیستن دیک اونقد خود زنامون ی پا شیرن
هیچی دیگ یا رئیسی یا جنتی میاد سر کار 😑
همگی دعا کنید بهنرینا نسیب بچه هامون بشه امین🌹
بخدا منم،خصوصا ک اینکه شیرخشکیه،همش با خودم درگیرم ککاش شیر داشتم
نگران نباش چیزی نمیشه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.