حریره بادوم رو میدونم
بقیه چیزا فکر نکنم مشکل ساز باشه
موادغذایی ترش و اسیدیه تشدید میکنه
من با سیب زرد رسیده شرو کردم پورشو
بادام ،پسته ،گوجه ،پیاز ،چیزای ترش ،ابلیمو ،پرتقال ،لیمو ، خرما ،شیر گاو و هرچیزی که از شیر گاو درست میشه مثل ماست ،خامه ،بستنی ،گوشت گاو و گوساله اینا رفلاکس رو بدتر میکنن
لعاب برنج هیچ ارزش فذایی نداره این همه چیز مقوی تر
بادوم رو میدونم
لعاب برنج اصلا ارزش غذایی نداره.
چیزای اسیدی کم تر بخور
باز دکتر به من گفت لعاب برنج بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.