میگم این ماه کالابرگو میدن دیگه درسته😂😂

۸ پاسخ

عاشقت شدم 😂😂با این دغدغه ات 😂😂

دغدغتو دوست دارم

نه فگر نکنم
پر زد رفت

من مال ماه پيشم خرج نكرده بودم حيف شد كشيدنش بالا😂

ایشالا😁😁😁

😂😂😂

قربونت برم بازار این دغدغت🤣🤣🤣🤣🤣

فکککککککککک نکنم

سوال های مرتبط

مامان نلا و مانیار مامان نلا و مانیار ۱۴ ماهگی
مامان فنچ کوچولو 🐣 مامان فنچ کوچولو 🐣 روزهای ابتدایی تولد