من که همه چی می خوردم از اول🤭
فقط حبوبات کمتر بخور. بقیه چیزا که مشکلی نداره . میتونی عرق نعنا هم بعد غذات بخور
همه چی بخور گلم بعدا که بزرگ بشه معدش مشکل ساز میشه
فوقش چای نبات عرق نعنا ..بخور
دیگه یکم دلدرد نفخ برا بچه خوبه هیچیش نمیشه عادت میکنه
نه نخوررر
خیار گوجه حبوبات حداقل تا یک ماه نخور بعد کم کم بخور تجربه شخصی خودمو میگم با اینک بچم کولیک نداشت نخوری بهتره
من همچی میخوردم چون دکتر گفته بود اگه بخوای اونطوری فکر کنی هیچی نباید بخوری چون همچی نفخ داره ولی نمیشه نخوری چون بچه شیرمیدی بدنت کم میاره بدنت به همچی نیاز داره شیرکم میاری.واسه همین همچی میخوردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.