مامانا هیچ علائمی ندارممممممممم طبیعیه

۱۱ پاسخ

منم هیچ علائمی ندارم

منم فعلا ندارم

صب کن۱۰هفته ب بعد علائم میاد سراغت...

لکه بینی ندارین؟؟

خداتو شکر کن
همه که علائم ندارن

منم ندارم 😂😂 فقط همش عین اژدها گشنمه وای تو شش هفته ۷۴بودم شدم ۷۷ افسرده وزنم شدم یکم جوشش معده و کمی بوها اذیتم می‌کنه تکرر ادرار کلافه کرده سینه درد و اینا دارم فقط حالت تهوع اینا ندارم

من هفته پنجمم فکر کنم ولی نوشته نهم بر اساس قاعدگی . من تو پریودی که اصلا رابطه نداشتم

من تو بارداری هام از پریودم ۴۰ روز می‌گذشت شروع میکردم به تهوع و ... الان از پریودت حساب کن چند روزته

از کجا میفهمین هفته چند هستین؟

منم همینطور نترس

منم همینطور فقط کمی سینه هام درد میکرد که الان همونم درد نمیکنه

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان علیرضا مامان علیرضا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان بچهام🍭💙 مامان بچهام🍭💙 ۴ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 مامان 🌿🌸فاطمه یاس🌸🌿 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سیزدهم بارداری
مامان صندوق مامان صندوق هفته بیست‌ویکم بارداری