سلام وقتتون بخیر
دوستان عدد NT چند باشه خوبه

۷ پاسخ

تورو خدا جواب بدین

خانما عدد ۰.۸mmچطوره ؟؟؟

عدد آن تی و کجا مینویسه؟

برای من ۱.۸۱بود دکتر گفت خوبه

زیر دو خوبه ولی اکثر بچه ها بین ۲ تا ۳ هم سالم هستن

زیر ۲

سلام زیر ۲

سوال های مرتبط

مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم🩷🎀 مامان دخترم🩷🎀 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان عشق مامان عشق هفته سی‌ودوم بارداری
مامان دخترم مامان دخترم هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💞 هدیه خدا 💞 مامان 💞 هدیه خدا 💞 ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری