سلام بچه ها عدد NT من 1.7 خوبه یا بالاست🥺

۱۲ پاسخ

عالیه گلم

برامنم همین بود دکتر گفت خوبه

خوبه عزیزم

خانما عدد ان تی باید چند باشه ؟!

خوبه عزیزم

نه خوبه

حیلی خوبه

کجاش عدد انتی مینویسه؟

خوبه عزیزم

آره خوبه

خوبه عزیزم

خوبه

سوال های مرتبط

مامان عسلی مامان عسلی قصد بارداری
مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 مامان دوتا جوجه🐣🩵🐣 ۱ ماهگی
مامان نورا🩷 مامان نورا🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان امید و پناه ❤️ مامان امید و پناه ❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان فندوق 🌸💓 مامان فندوق 🌸💓 هفته پانزدهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری
مامان باران و ماهلین مامان باران و ماهلین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان هفته بیست‌وسوم بارداری