۱۲ پاسخ

من که خودشون برام با آب خیلی سرد قاطی کردن و اصلا تهوع نداشتم خیلی ام دوسش داشتم😂

من با اب خنک قاطی کردم خوشمزه بود

با اب سردد بخور اصلن راهه نرو دراز نکش فقط یجا بشین اولش خواه ناخواه حالت تهوع داری باید خیلی تحمل کنی یهو خودش بد دادن خوون دوم میره فقط هعی راه نباید بری

دوباره باید آزمایش و تکرار کنی
اینسری زیاد تحرک نداشته باش یه جا بشین یا تو ماشین دراز بکش بری خونتون برگردی آزمایشگاه احتمال داره دوباره بالا بیاری با اب خنک بخور صبح هم زود برو آزمایشگاه که زیاد ناشتا نباشی بالا بیاری

منم رفتم پول دادم خون اول هم دادم گلوکز رو که خوردم تا برگشتم دومی رو بدم بستن و فرار کردن هر چی گفتم پ من گفتن برو یه هفته دیگه بعدم من از استرس همه رو به شدت بالا اوردم

با آب خنک قاطی کن آب گرم بدتره
اگه میتونی پودرو بگیر بیار خونه با آب خنک خودت قاطی کن بعدم دراز بکش چشماتو ببند

تحرک نداشته باش تکون نخور با آب خیلی خنک بخور اگه نتونستی دائم آب قاطیش کن راحت تر میتونی بخوری

بگو برات دو مرحله بنویسه نه سه مرحله

من که سر دخترم یهو سرش کشیدم اروم اروم خوردنش بیشتر تهوع اوره

منم دارم به تازگی این آزمایشو خیلی سخته یعنی ☹️☹️

با اب خنک قاطی کن
توی ده دقیقه اروم اروم بخور
خوردی تکون نخور دراز بکش

دیگه ازت این مدلی نمیگیرن
احتمالا میگن ناشتا و دو ساعت بعد از صبحانه بدی

سوال های مرتبط

مامان دلساخانومی مامان دلساخانومی ۵ ماهگی