مامانا چند هفته برم انومالی

۷ پاسخ

برای آزمایش انومالی باید بین ۱۶ هفته تا ۱۸ هفته برید ، برای سونو هم همون ۱۸

۱۸ هفته

۱۸هفته خوبه

۱۸ هفته و‌یک روز یا دو روز بهترین زمانه

میگن از ۱۸هفته به بعد
من خودم۱۷هفته و ۶ رفتم

۱۸تا۲۲

۱۸ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه ۱ ماهگی
مامان ثمین💜💞❤متین🩵 مامان ثمین💜💞❤متین🩵 ۵ ماهگی
مامان پسته پسر🐣🩵🐳 مامان پسته پسر🐣🩵🐳 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ویهان 🤍 رایان مامان ویهان 🤍 رایان هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان السا مامان السا ۸ ماهگی