به سختی 🥴
باید آروم بچرخی روی کمرت یه مکث کوتاه بعدش آروم بچرخی به سمت دیگه
چه خوب اینجا باز شد چقد سوال داشتی دختر🤣🤣🤣
من میشینم جابجا میشم..اگه یهو بچرخم احساس درد میکنپ توی دلم
به سختی
به سختی عذاب اوره واقعا
مثل همیشه
از پهلو آروم طاقباز میشم بعد آروم میرم بهاون یکیپهلو
نیاز به نشستن نیست.اروم بچرخید پهلو رو عوض کنید
همینجوری پهلو به پهلو میشم میگن بشینین بعد بچرخین امتحان کردم بااون بدتر اذیت میشم ، از چت جی پی تی اون موقع پرسیدم گفت حرکات همون پهلو به پهلو ربطی به بند ناف نداره بغضیا میگن اون به خود حرکات بچه مربوطه
به راحتی
من میشینم بعد به اون پهلو میخابم همینجوری یهو بچرخم حس میکنم بچم از اینور پرت میسه اونور
والا من قلط میخورمروکمر
مگبد؟؟ینی بشینم بعد برماونپهلو؟؟
اروم به پهلو میچرخم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.