۹ پاسخ

می گن باید بشینی و بچرخی ولی من از اول مثل مرررررد همونجوری خوابیده می چرخیدم 😬🤣 وای کی حوصله داره، خیلی سخته.

من دکترم گفت همونجوری که خوابیدی آروم بچرخ اول طاق باز شو بعد بچرخ برا بلندشدنم همونجوری که به پهلو خوابیدی بلندشو

من همونطور ک دراز کشیدم برمیگردم دکترمم همینو گفته بهم

من تا الان میچرخیدم اروم بس که بهم گفتن بند ناف میپیچه دور گردنش از امشب تصمیم داشتم سعی کنم بلند شم

من که بلند میشم میشینم میچرخم

پاپو جمع میکنم چند ثانیه به کمر بعد اروم میچرخم، ماما میگفت همینکارم انجام بدین خوبه نمیخواد بلندشین

من جنگی فرضی میپرم‌این پهلو🤣🤣🤣🤣

آروم بچرخ اون واسه روزای آخره که باید بشینی بعد بچرخی چون شکم خیلی بزرگ میشه

من همون جوری که دارزکشیدم آروم آروم برمی‌گردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین کوچولوم مامان ماهلین کوچولوم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیرا🍒 مامان آیرا🍒 هفته بیست‌وششم بارداری