۵ پاسخ

فقط برای دعا کنید ترو خدااا

شیاف بزار استراحت کن پاهاتو یکم بالا بزار

من تو بارداری اولم ۱ ماه کامل لکه بینی داشتم استراحت مطلق بودم و شیاف و دارو استفاده میکردم
معمولا میگن هماتوم یا باید جذب بشه یا دفع بشه
که واسه من مثل لکه بینی قهوه ای تیره از بدنم خارج شد خداروشکر الانم پسرم ۲ سالشه
فقط خیلی مراقب باش استراحت کن داروهاتو استفاده کن

من ۱۳ روز قبل از موعدم لکه بینی داشتم یکی دوبار صورتی بود . و بقیه ش لکه بینی قهوه ی و یبار هم خون ریزی خفیف همین ۷ رور اینجوری شدم و ۶ رور مونده ب موعدم قطع شد

من همین امروز صبح لک دیدم رفتم سونو گفت هماتوم داری
الان لکم قطع شده ولی زیر دلم انگار گرفتگی داره و گودی کمرم درد میکنه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو ها😍 مامان دوقلو ها😍 هفته چهاردهم بارداری