۶ پاسخ

منم یه بسته سایز صفر گرفتم دوستم میگه کمه اون بچه اش ۳۲۰۰ به دنیا اومد میگه سه بسته صفر میخوای چون روزای اول زیاد دسشویی میکنه

مولفیکس درحد همین سه بسته بنظرم کافی باشه سایز یک

چندتایی گرفتی

سایز صفر معمولا به کار نمیاد برای زیر 2/5 کیلو هستش
سایز یک تا یک ماهگی استفاده میشه باز به وزن بچه ربط داره
روزی حداقل 10 تا 12 عدد
خودت حساب کن ببین چند بسته میشه
تو ماه اول 300 الی360 عدد پوشک نیازه

مولفیکس خیلی خیلی بی کیفیت شده 🥲

سایز صفر فککنم نباید میگرفتی
سایز صفر برای بچه های نارسه

سوال های مرتبط