۷ پاسخ

شیش و ببند شورت بپوشون بعد شلوار بپوشون

عزیزم بچتون الان چند کیلوعه؟برا دختر منم رد میندازه ولی دخترم تپل نیست 6هم فکر کنم آویزون بشه براش

۵ هانیز ببند.
هانیز معمولا بزرگتره

آزاد باشه بهتره

من شنیدم تا زمانی که پی پی بچه نم نزنه نباید پوشک و‌عوض کرد

منم پیش میومد اینجوری برام براش سایز بزرگتر رو میبستم سفت میبستمش

مجبوری همون ۶ببندی بچه توش راحت باشه خوب رد میندازه اذیتهه

سوال های مرتبط